Slutspillet

Go down

Slutspillet

Indlæg  Chuck Liddell on Ons sep 24, 2008 11:13 am

Nu er det tid til natarene igen bliver indført på Speed serveren. I kan forvente det er muligt at angribe dem fra i morgen den. 25/9 kl 12 hvor serveren er 100 dage gammel. For at vinde spillet kræver det at alliancen bygger et Verdensunder til niveau 100.
Hvis der er spørgsmål til slutspillet, så rådfør jer i første omgang til forummets Guide sektion, stadig i tvivl, så kontakt support@travian.dk

Er det noget vi skal gå efter, jeg personligt syntes at vi skal se om vi kan. hvorfor ikke...
Vi er jo langt fra andres angreb:)
Chuck Liddell

Antal indlæg : 31
Geografisk sted : Aalborg

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: Slutspillet

Indlæg  Gagga on Ons sep 24, 2008 11:59 am

tjo det kunne da være skægt

Gagga

Antal indlæg : 13

Vis brugerens profil

Indlæg  hegelund2 on Ons sep 24, 2008 12:49 pm

Jeg synes det kunne være sjovt at prøve et eller andet her i slutspillet. Det kunne være fedt at vinde denne runde, men hvis vi skal være realistiske, har vi så det der skal til for at gennemføre det?

Hvis vores mål i denne runde, er at sætte os lidt i respekt, vil det så ikke være mere realistisk enten at fokusere på at drille de andre, eller supportere en anden alliance til sejr?

Men det kunne være frækt lige at snige et VV ind til slut ude på landet, mens de andre kæmper mod hinanden.

Uanset hvad vi vælger, så tror jeg vi opnår mest ved at stå sammen og gøre det sammen. Jeg støtter op om det uanset hvad vi satser på.

hegelund2

Vis brugerens profil

Indlæg  Rambukronnie on Ons sep 24, 2008 3:00 pm

Min plan har hele tiden været at angribe de andres WW Very Happy
Fra det øjeblik de tager den og frem ad ind til jeg ikke har flere tropper. Håber klart på i andre vil være med til at drille de store Very Happy

Rambukronnie

Antal indlæg : 16

Vis brugerens profil

Indlæg  hegelund2 on Ons sep 24, 2008 11:46 pm

Rambukronnie skrev:Min plan har hele tiden været at angribe de andres WW Very Happy
Fra det øjeblik de tager den og frem ad ind til jeg ikke har flere tropper. Håber klart på i andre vil være med til at drille de store Very Happy
Jeg er helt klart med - stopper omgående med at lave defensive tropper og fokuserer fra nu af 100% på angrebs tropper!

Lad os koordinere hvem vi skal drille når de andre når så langt som til at få planerne til VV.

hegelund2

Vis brugerens profil

Indlæg  Chuck Liddell on Tors sep 25, 2008 12:20 am

Damnit jeg har kørft def. siden jeg kom herud. I håb om at der skulle komme en natar by i nærheden af os, da vi ligger med pulter og rams cirka 72 timer+++ fra de fleste af os, mener jeg derfor vi burde kunne nå at bygge massivt forsvar op. og være klar til andres angreb eller i håb om dem i center vil smadre hinanden.

Hvor fuckin latterligt et spil kortet går fra -400 til 400 og ikke et ww er uddelt på over +-200....
Chuck Liddell

Vis brugerens profil

Indlæg  Rambukronnie on Tors sep 25, 2008 5:14 am

chuck, turneringsplads hjælper absolut på sagen med timerne.
Men efter som vi angriber nogle WW byer, kommer vi også til at støtte op om en.... det vil sige at vi kan være men til at vinde denne runde. Da vi ikke er store nok til at gøre det selv, må vi støtte op om en anden. Der vil dine tropper være meger bedre end mine.... se bare her
3400 10 94537 483 18541 20795 2510 6828 0 0 1

det er der ikke emget forsvar i

Rambukronnie

Antal indlæg : 16

Vis brugerens profil

Indlæg  Farmer on Tors sep 25, 2008 5:48 am

Jeg stemmer for at vi saboterer de andre alliance for vi har ingen chance for at tage en natarby og beholde den eller få den i trin 100

Jeg gør mig klar til angreb og venter på vi finder ud af hvad vi gør

Farmer

Antal indlæg : 9

Vis brugerens profil

Indlæg  Chuck Liddell on Tors sep 25, 2008 7:15 am

Jeps mine skal nok os blive brugt, men det med admins ligger kun natarbyerne inden +-200 er latterligt, iorden at 90% gør men syntes da klart de bare skulle ha smidt en random på landet siger ikke det skal være lige ved os, men kunne der for faen da godt ha været. Ellers kunne de jo ligså godt lave kortet til -200 til+200
Chuck Liddell

Vis brugerens profil

Indlæg  Twist on Tors sep 25, 2008 2:11 pm

hmm, hvis folk er interesseret i at få "respekt" eller hvad i vil kalde det, så kan vi nok komme til at samarbejde med en af de "store" alliancer, og få lov at holde en byggeplan.

som jeg ser det er der kun 3 parter i slutspillet,

dem jeg personligt tror vinder er:

TQ samarbejdet (TRANQUILITY)

De 2 outsidere er

MB300 samarbejdet
xDL samarbejdet

men tror ikke TQ vil være interesseret.

hvis der er ønske om vi evt. skal se om vi kan få lov at holde en byggeplan i slutspillet, vil det kræve def og rigtigt meget af det.
personligt vil jeg kunne holde den (hvis det er), da jeg pt har 2 byer der ville være klar til det (dvs. virkeligt godt kornkammer plads, som er nødvendigt) hvor jeg ville kunne flytte planen fra den ene by til den anden hvis det brænder på, og kan nok nå op på 4 byer ialt til det.

men skal vide inden længe om det er noget vi skal kikke på, da det så gerne skal være planlagt inden weekenden er omme.

om der ville være interesse i det, må være op til resten af alliancen, nu har jeg smidt bolden op i luften Basketball

Twist

Antal indlæg : 14

Vis brugerens profil

Indlæg  Due on Fre sep 26, 2008 12:54 am

tror at de store lader os være i fred, hvis vi tager en, de vil fokusere på deres største konkurenter. Men kan godt li ideen om at tage en.

Due

Antal indlæg : 33

Vis brugerens profil

Indlæg  Twist on Fre sep 26, 2008 5:20 am

hehe due

det jeg mente var vi kan nok få et samarbejde med en af de store hvor vi holder og beskytter den ene af de 2byggeplaner som det kræver at bygge et ww færdigt.

Twist

Antal indlæg : 14

Vis brugerens profil

Indlæg  Due on Fre sep 26, 2008 6:00 am

Det var da en god ide.

Due

Antal indlæg : 33

Vis brugerens profil

Indlæg  Gagga on Fre sep 26, 2008 6:07 am

ja men det kræver jo at vi finder ud af hvilken ally vi skal støtte ikke Razz Personligt er jeg med på at drille og at hjælpe xD det eret fedt

Gagga

Vis brugerens profil

Indlæg  Gekko on Fre sep 26, 2008 9:18 am

Hey..

Har en kammerat der er i KB og de har pt en af byerne. Kunne måske være en ide at lave noget suport til dem.. Jeg tror pt de har en ganske god chance for at kunne vinde slutspillet...

Gekko

Antal indlæg : 4

Vis brugerens profil

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen