NiB
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Intern handel i alliancen?

2 deltagere

Go down

Intern handel i alliancen? Empty Intern handel i alliancen?

Indlæg  hegelund2 Tirs Sep 23, 2008 12:25 am

Hejsa alle sammen Wink

Jeg har lagt mærke til, at når man vil sælge noget på sin markedsplads, så kan man vælge at sætte kryds i "Kun egen alliance".
Jeg kan se, hvordan dette vil give mening, hvis man har nogle "ekstra gode tilbud" som man kun vil lade alliancen komme til gode.
Men er dette noget der bliver brugt ofte, eller er det en lidt overset funktion som man generelt bare altid ignorerer?

Bonus spørgsmål:
Hvis man sætter et salg til "Kun egen alliance", trækker dette så fra de råvarer man må sende i løbet af en dag? Har hørt man kun må sende 1 times produktion til andre, men hvis "Kun egen alliance" ikke hører derunder, så kan man jo omgå denne regel ved at sælge flere ting billigt.
F.eks. 6000 korn for 3000 tømmer + og 6000 tømmre for 3000 korn = giver 3000 korn og 3000 tømmer væk?

P.S. Undskyld hvis dette blev lidt for kryptisk - jeg er stadig ved at udforske hvor langt man kan gå i dette spil, og hvornår det er for meget Very Happy

hegelund2

Antal indlæg : 13
Tilmeldt : 15/09/08
Alder : 45
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Intern handel i alliancen? Empty Sv: Intern handel i alliancen?

Indlæg  Chuck Liddell Tirs Sep 23, 2008 1:30 am

hegelund2 skrev:Hejsa alle sammen Wink

Jeg har lagt mærke til, at når man vil sælge noget på sin markedsplads, så kan man vælge at sætte kryds i "Kun egen alliance".
Jeg kan se, hvordan dette vil give mening, hvis man har nogle "ekstra gode tilbud" som man kun vil lade alliancen komme til gode.
Men er dette noget der bliver brugt ofte, eller er det en lidt overset funktion som man generelt bare altid ignorerer?

Bonus spørgsmål:
Hvis man sætter et salg til "Kun egen alliance", trækker dette så fra de råvarer man må sende i løbet af en dag? Har hørt man kun må sende 1 times produktion til andre, men hvis "Kun egen alliance" ikke hører derunder, så kan man jo omgå denne regel ved at sælge flere ting billigt.
F.eks. 6000 korn for 3000 tømmer + og 6000 tømmre for 3000 korn = giver 3000 korn og 3000 tømmer væk?

P.S. Undskyld hvis dette blev lidt for kryptisk - jeg er stadig ved at udforske hvor langt man kan gå i dette spil, og hvornår det er for meget Very Happy

Ja det rigtigt du kun må sende hvad der svarer til din by 1 time produktion, jeg er selv stadig på begynder fasen, men hvad jeg kan forstå er at det skulle være okay at handle alt det du vil via markedspladsen,
Chuck Liddell
Chuck Liddell

Antal indlæg : 31
Tilmeldt : 10/09/08
Alder : 43
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Intern handel i alliancen? Empty Sv: Intern handel i alliancen?

Indlæg  Chuck Liddell Man Sep 29, 2008 10:15 am

Jeg har for tiden pga af kæmpe opbygning af defensive tropper et kæmpe overskud af jern, jeg sætter det frem over til salg over handelspladsen 1:1 kun for ally members, lader dem stå der i 24 timer inden de ryger ud tilgængelige for alle. Nok mere interesant for os herude på landet...
Ellers ingame mig her på forum hvis i har en masse ler eller træ I vil af med så sætter jeg gerne en røvfuld jern på marked for dig.
Chuck Liddell
Chuck Liddell

Antal indlæg : 31
Tilmeldt : 10/09/08
Alder : 43
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Intern handel i alliancen? Empty Sv: Intern handel i alliancen?

Indlæg  Chuck Liddell Man Okt 06, 2008 5:44 am

Hvis nogen af jer bruger meget jern til jeres opbygning af tropper så gi lige lyd jeg har et sygt overskud af jern så vil hellere end gerne gi ud af det, men det eneste krav er bare i ligger i vores land område. Så skriv en ingame hvis det er og skulle I ha lidt ler i vil af med skal jeg nok smide lidt ekstra jern med jeres vej:)
Chuck Liddell
Chuck Liddell

Antal indlæg : 31
Tilmeldt : 10/09/08
Alder : 43
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Intern handel i alliancen? Empty Sv: Intern handel i alliancen?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum